tisdag 11 oktober 2011

Shopping

Under  veckans uppehålla har jag hunnit med lite shopping :) Nöjdare än nöjdast!

Var i Fåglasång tillsammans med mamma och Alva för några dagar sedan och köpte mig då min drömfleece:P

När jag red på morgonen samma dag så tänkte jag på hur nedrans kallt det var att rida nuförtiden och att jag verkligen behövde skaffa mig en ny fleecetröja för höst/vinter. Såklart hade jag hittat en jag ville ha men har tyckt att den är för dyr. När vi kom fram till Fåglasång så hängde den där. Bara en ensam tröja, i min storlek! Testade och var fast... En finfin marinblå fleece med ljusblå detaljer fick följa med hem. Alldeles för dyr men precis lika underbar!


Bilden är lånad här ifrån.

Grejen är att den till och med är finare i verkligheten än på produktbilden! Och den är så sjukt mjuk och skön! Jättehärlig krage som man kan dra upp över halsen och där med också slippa att rida med halsduk på vintern vilket inte är att rekomendera ur säkerhetssynpunkt kanske. Nu ska jag väl inte lova att det räcker med fleecen på vintern då det numera fortfarande är relativt varmt ändå:)

Pannbandet var ju väldigt populärt back in the days men har kanske inte känts supermodernt fören tills för något år sedan. Då smällde det till kanske först inom hästbranchen men även privat också. Jag köpte mig ett förra året (marinblått med stora loggan KL i vinrött på) dock har själva innertyget släppt kring nästan hela pannbandet vilket är lite tråkigt. Dock tappade jag bort detta och eftersom att jag inte kommer klara mig utan så köpte jag ett nytt.

Blev detta finfina
Finns att köpa här

Det är också superfint i verkligheten med sin snöflinga i metall och små glitterstenar. Stilrent men snyggt:) Är supernöjd!

Fick även en för tidig julklapp av mamma och pappa:) Mer om detta imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar