tisdag 5 april 2011

Ändrade planer

Så fort man gör en planering så spricker den. Slår inte det alltid rätt?!

Fast denna gången tyckte jag allt att förändrningen var till det bättre. I alla fall mycket roligare!

Istället för att åka till Nybro på söndag ska vi till Åsbo där div 1-tävlingen går (omg 2). Cabanelsson och jag ska vara reserver och rider där med en 110 cm förklass:) Skulle ju ändå ridit 110 i Nybro så det kunde ju passa bra. Roligt att åka på lite större tävling också.

Blir bra att börja med att rida 1 st 100 cm och nu 1 st 110. Utgår från att alla som åker dit som ordinarie håller sig på benen! Annledningen till att jag ska vara reserv är att två av dom som red i första omgången har skadat sig!:(

Trots att vi måste åka mitt i natten (på riktigt) så ska det bli väldigt roligt! Dock förändras veckoschemat så det blir ingen Eva-träning på fredag. Det passade inte in riktigt i min planering. Vill du rida? Hör av dig i så fall. Min plats står tom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar