onsdag 20 april 2011

Carlisoni

Igår reda jag ingen häst (tömmkörde bara Ior) och idag har jag inte mockat något. Vilken lyx:) eller det var halvkul att inte rida igår men skönt att slippa mocka:) mamma skötte stalltjänsten:)

Jag och Carlis gick upp till klubben för att trimma lite. Vi tog faktiskt stora ridhuset idag eftersom att jag ville rida på min stora fyrkant (typ bakdelsvändningar i hörnorna) och tycker inte att Calle riktigt tar för sig i grusen. Han blir lite stumm. Och flisen är lite för liten för det jobbet.

Han gick bra idag den lille. Till en början var han lite flaxig i formen men det rättade till sig efter lite jobb. Vi gjorde fyrkanten men eftersom han inte riktigt var 100 men hals och huvud la jag fikus på det och i galoppen sen blev han superfin:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar