onsdag 4 maj 2011

Avi





Detta hittade jag i posten idag när jag kom hem! En avi tillägnad Alva Zalar från Ride With Style. Fast...
jag fyllde ju år för ett tag sedan och snäll-Alva hade beställt ett egen-designat schabrak från Equiline. Bara det att företaget hon beställde ifrån har skötte det sjuuuuukt dåligt! Eftersom att det var en egen design på det gjordes det på mail och först svarade dom men sen när hon frågade om pris med mera så har dom bara totalt slutat svara. Det finns inget telefonnummer med någon som svarar heller. Hur konstigt är inte det?!

I vilket fall så tror jag att det kan vara min födelsedagspresent som är i det paket som väntar med avin! Eller jag vet;) Och jag hoppas verkligen att det är vad jag önskar att det är! WIIIIIIIHOOOOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar