onsdag 11 maj 2011

Filmer

Eftersom att jag nu lärt mig att lägga upp filmerna från kameran till datorn och sedan in på youtube tänkte jag nu försöka mig på att lägga in dom även här på bloggen. Är ju 1000-gånger roligare att följa en blogg med film än en utan. Både AlvaTove och Emma är duktiga på detta och nu vill inte jag vara sämre:)


Här har vi vinsten i från den lokala tävlingen i Karlshamn vi vann i våras. 

Detta är från tävlingen i Åsbo där vi var reserver till Div 1- laget och red en 110 cm regional bedömning A:)


Sista filmen ska vara från när jag rider en 125:a i Snapphanarna:)

Om ni nu lyckas läsa detta inlägg och dessutom se på filmerna har jag ju lyckats. Då är bara nästa steg att lära mig att redigera filmerna och lägga på musik. Har lyckats med det för länge sen men är definitivt inte säker på om jag kommer få det att fungera igen:P

1 kommentar: