söndag 8 maj 2011

Ridbyxor

Jag har i princip bara två par ridbyxor jag använder och trivs med, det är mina från JW. Ett par blåa och ett par bruna. Dock har jag märkt att dom är väldigt varma nu när temperaturen har ökat rejält. Letar därför nya men kan inte bestämma mig! Alla är ju så dyra!

Gillade mina jeansridbyxor från KL (ni vet den "första" modellen med bett på rumpan). Dock slets dom upp i grenen och gick sönder. Dom är ihoplagade efter bästa förmåga men det spricker ju rätt lätt på det stället.

Ska se om jag hittar några fina jag vill ha:)

Ska dessutom sälja två par som är helskodda. Red alltid med helskodda innan men har vant mig vid knä-tygskodda nu. Ett par blåa pikeur och ett par svarta med vita kritsträcksränder på. Båda är ju bra skick. Dom blå är lite mer använda men dom svarta är bara använda ett par gånger. Intresserad?!

1 kommentar:

  1. Hej:).
    Vad är det för storlek på ridbyxorna?
    Och vilket pris? :)

    SvaraRadera