lördag 29 januari 2011

känner att bloggen är rätt trist när jag inte rider. Inlägg om dagens Morgonpromenad varje dag är liksom inte så spännande. Så därför kär jag nu en liten lista jag hittade! Har dock gjort om den lite efter eget tycke och snak;) tänkte ta några delar i taget så blir det lite av en clif hanger;) börjar med dom allmänna frågorna.

Namn: Moa Zalar
Ålder: 20 (snart 21, börjar känna mig gamal!)
Familj: mamma, pappa, syster/bästa kompis Alva ( http://alvazalar.blogspot.com ). Pojkvännen
Djur: hunden Bosse, en West Highland White Terrie. Avelsnamnet är Special Spike och Spel, Upp, Dom + Våninghan har faktiskt fått 3 eller 4 kullar med bebis-Bossisar.
LandSköldpaddan Paddan:)
Häst/ar: Calle, Cabanel. Född 1995. E. Concorde u. Habanera ue. Ralm'e Z. Har gått 140 cm och ett JSM med förra ryttaren och 130 cm med mig. Mörkbrun med lite vita tecken här och var. Stjärn i pannan, lite kring nosen och strumpor på två ben. Ett fram och ett bak.
Fille, Fellino. Född 2000. E. Feliciano u. Ue. solid. Har gått någon enstaka 130 som typ 6-åring. Mestadels 110 den senaste tiden. Alva har tävlat honom 110. Skimmel, fast väldigt grå. Men bruna och vita prickar;)

1 kommentar:

  1. Men din busapa! Jag tänkte ju med göra lite mer fakta om mig på le blog! Jaja, får vara wannabe storasyrran dådå ;)

    SvaraRadera