lördag 29 januari 2011

Nypon

Jag ger lilleCarl nypon för att hålla leder i trimm. Tycker att det fungerar väldigt bra! Calle hade utslitna leder redan när jag köpte honom men under den tiden jag haft honom har han inte haft några allvarligare kotledsinflamationer och dom han fått har läkt på 2 veckor. Nu när vi var iväg klarade han böjprov bättre än en 16-åring brukar göra. Nypon får helt enkelt tummen upp:)

Det tråkiga är att den numera är 96 timmars tävlingskarens på det. Vad tänker ni kring detta? Rätt eller fel?

I vilket fall sp beställer jag mina nypon från Timotej och Andersen. Dom är verkligen proffsiga tycker jag. Beställde nyponen i onsdags, Sent på eftermiddagen. Och idag vid 15 hämtade jag paketet! Det kallar jag servis!
Rekomenderar detta företag skarpt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar