torsdag 27 januari 2011

Leif-träning Ior

Hoppade Ior för Leif idag. Gick helt okej:)

Började med att hoppa på volt med bommar innan och efter. Fy bubblan vad dålig yttersida jag har i ena varvet. Dessutom är det nu min sämsta sida som är bäst. Så det gick väl så där;) är inte min bästa förmåga;)

Sedan hade vi två travbommar till först räck och sedan oxer. Lyckades ibland, ibland landade i verkligen mitt i hindret. Men han är lika glad för det.

Där efter hoppade vi en serie med hinder och bommar vartannat. Han hoppade lite snett och busade en del men annats gick det bra;)

Sen blev det kombinationer, distanser och fria hinder. Gick ganska bra, och Ior laddade kan man Jäklans säga:) han drog på järnet!

Kanske inte vad det snyggaste jag varit med om men förjäkla kul! Skrattade mig igenom vissa delar, fick bita mig i tungan för att skratta hela tiden. Det är väl ändå huvudsaken:) man är för dålig på att verkligen suga in hur roligt detta ned hästar b

Kul kul:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar