söndag 16 januari 2011

Morgondagen

Imorgon ska Carlson fortsätta sina promenader och jag tror minsann att jag ska hitta på en ny runda. Tyvärr är dom lagom långa rundorna inte så många. Men vi ska se vad vi kan hitta på:) det måste ju dessutom vara bra underlag, eller i alla fall inte jättehal och djup is. Lillen ska ju få vila och läka ihop sig:)

Dessutom ska jag rida Ior-Pior på morgonen :) saknar den stora hästen när jag inte ridit honom på länge:)

Dessutom ska jag "passa" Filip, Alva och Pappa åker nämligen till Stockholm imorgon för att gå på Idrottsgalan. Pappa sitter med i gruppen som röstar på vilja som vinner. Alva och jag har turen att få åka med varannat år, detta året är Alvas:)
Dock ska den grå vila imorgon men på tisdag ska jag rida:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar