tisdag 5 juli 2011

Ordentlig kille...

...med mittbena?!;)

Alva tog in Sigge nu när jag är sjuk och då fixade han en fin frilla för att luta sin ägare att han är en snäll kille;)
Det är han väl ifs men lite busig:) haha


I alla fall har jag faktiskt varit i stallet idag:) Pigge såg välmående ut, tack för passningen Alva:)
Bestämde mig för att testa att rida lite. Flåsade som om jag inte rört på mig förr i livet och hade massvis av övervikt. Känns som någon blåst upp en ballong någon stans bakom näsa-mun-öron-hjärna-området. Men får vila mig nu i em istället:)

Sigge var i alla fall duktig! Men höll helsike på att gå omkull. Red i lite frisk galopp och på kortsidan får han syn på en hund och ska kasta sig åt sidan men då släpper fästet i underlaget och glider ut "under" staketet. Han höll sig på benen med mig hängandes framför sadeln! Han blev lite spillt där efter det och det blev ett jäkla hål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar