lördag 17 september 2011

Dagen

Red en lokal 110 idag i Snappis. En av mina favorittävlingsplatser eftersom att jag tycker att det är bra med framridningsmöjligheter och för att det dessutom brukar gå väldigt bra där:)

Så även idag som sagt. Fick till en bra både framridning och framhoppning samt en bra runda:) Tänkte bara på att ha en bra galopp och det lönade sig. Sedan att jag red på ett mindre galoppsprång på alla linjer är ju en annan femma:P Men det passar oss bättre för vart vi är just nu. Jag behöver lära mig att hitta galoppen och  då är det bättre att bara rida på. Sedan ska vi såklart jobba på att kunna få honom rundare i galoppen och där med också kunna på rätt galoppsprång:) Men så länge han ser nöjd ut och känns glad kör vi på:P

Filmen kommer:)

Men bjuder på bilder idag som pappa tagit:)







1 kommentar: