tisdag 6 september 2011

Vem tog min häst

och lämnade kvar en världscuphäst?!

Han var bara sådär sjukt fin i världen att jag typ smäller av! Som det var idag, det är verkligen dom dagarna som gör att jag rider! Kunde ha suttit och trimmat honom hur länge som helst. Han var bara på plats, han kom ihop sig fint, tuggade på bettet och bara var så härlig:)

Red faktiskt med mitt nya silvriga dressyrspö då min tanke var att kunna använda det till att hjälpa mig själv att få rumpestumpen på plats och få honom att varken ha rumpan utanför eller innanför spåret. Och herre jisses. Hade spöt i handen och rumpan kom under sig på sekunden. Vid behov kunde jag lägga spöt längs med innersidan/yttersidan och på si vis på ett mycket snällt sett visa var rumpans plats var.

DUUUUUKKKKTTTTTIIIIGGG SIIIIIIIGGGGGGEEEEE:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar