torsdag 22 september 2011

Gårdagens träning+outfit

Träningen igår var mest banhoppning vilket jag är glad för. Det är vad vi vill öva på:) tyckte att det kändes bra och jag tog ett kliv framåt. Jag galopperade på och släppte lite på handbromsen. I alla fall ibland;)

Sigge hoppade väldigt fint och vi fixade det mesta. Jag hade lite problem med en linje på båge där andra hindret stod längs med spåret men innanför och då tappade jag yttern hela tiden så han flöt ut på spåret och fick där med stopp typ två gånger. Sen insåg jag hur mkt jag fick passa yttern. Men ja, jag är nööööjd:)

Outfiten igår bestod av detta:


Schabraket är Cristina Sport (fått av Alva), täcket är från Kingsland, förbygel och träns från Dyon, benskydd Veredus, sadel Prestige, sadelgjord Eric Le Tixerant och stigbyglar Soft up:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar