onsdag 21 september 2011

Nya vardagsskydd

När jag rider hemma så har jag ett par bruna Eskadronskydd runt om. Meeeen, dom är gamla (köptes till min förrförra häst och har hängt med sedan dess) och börjar bli skruttiga så ska se mig om efter ett par andra hemmaskydd. 

Jag har Veredus Carbon Gel fram på tävling tillsammans med Veredus young jump bak. Dock tror jag inte att det blir Veredus hemma. Funderar på Eskadrons Air Easy. Skulle vilja ha dessa skydd för att de är ganska innovativa med sin luftiga design och har fått bra omdömen av många. Men om jag har förstått det rätt är bakskydden av "teknikskyddsmodell" vilket jag inte vill ha.



Är det någon som har ett förslag på några skydd ni är nöjda med och kan rekomendera?! Kraven är bruna och "vanliga" bakskydd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar