tisdag 8 mars 2011

Fill

Alva är fortfarande sjuk och Filip måste motioneras så han och jag begav oss ut i det fina vädret. Vi hade mina kläder på oss. Bara för att jag tycker att det är så snyggt:) dock med Alvas nya röda Lamicell-cup shabrak. Är ingen röd människa egentligen men detta är supersnyggt och Fille klär verkligen i det!


Bilden gör honom kanske inte direkt rättvisa då han ser ut att vara 5 km lång;) men han är snygg ändå!

Vi red alltså ut i skogen en sväng. Inte bara en skrittrunda alltså. Dock låg det ganska mycket snö kvar på vissa ställen så det blev inga längre travsträckor men några stycken kortare. Där solen ligger på är det fint i marken.
P

Vi blev dessutom jagade av en städer. Jag är aningens rädd för större hundar. Som tur var kom ägaren och fångade den och den höll sig på lite avstånd. Det var tur att det var Fille jag satt på. Han är lugn ned sånt!:) duktig!

Är det inte ormar i hösilaget blir vi jagade av hundar.
Spännande;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar