söndag 13 mars 2011

Förbygel

Igår hoppade jag och Carlsson lite:) började med uppvärmning och då var han kanonfin. Sprang inte som en fåre utan jobbade lugnt och sansat. Kan ha varit pelhamet som gjorde susen eller att han fått galoppera av sig. Dock kan man väl lugnt konstatera att han inte var slutkörd och utan någon energi kvar. Han for runt över det lilla klosshindret vi satt fram. Man vill ju inte sätta tillbaka allt för mycket och sätta för mycket jobb på honom. Tur att Alva var med och styrde upp det hela. Jag bara lät honom galoppera på efter men Alva sa till mig att sätta lite jobb på honom. Tur att någon inte mesar;) så satte mig lite på en 8 över klosshindret. Var en väldigt vinglig och fyrkantig 8 men ändå en 8;) han flänger ju iväg i 190 efter hindret och vill inte svänga för tight så det blev som det blev. Men i vilket fall blitt kontrollerat;)

Fick hem ett paket i fredags också med min förbygel från Dyon. Den såg gigantisk ut men passade faktiskt:) är jättenöjd!

Här ser ni både Tränset och förbygeln:) dock ville Carl inte vänta längre utan bara gå ned och äta middag så bilderna blev sådär;) här är i alla fall ena örat framåt och hyfsad skärpa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar