onsdag 16 mars 2011

Ojoj! Här händer det grejer!

Min plan har varit att träna ikväll och sedan skulle lillen få åka till Karlshamn på en lokal tävling på lördag och få hoppa en 1m, om han skötte sig ikväll. Bara för att få något att göra, få ha lite roligt och känna att det är kul att tävla igen. Och att det inte gör ont. Karlshamn är dessutom en av mina absoluta favorittävlingsplatser. Dom har bra organisation och bra underlag. Att få hoppa 1 m är lite lagom för där vi är just nu i igångsättningen.

Men så såg jag idag att Efteranmälningstiden gick ut i måndags kväll. Åååh! Så dåligt att jag inte har kollat upp sånt tidigare. Testade att ringa och i alla fall höra om dom fått några som återtagit sin anmälan och att jag skulle få hoppa in ändå. Och jag fick anmäla mig:) kunde ju knappast säga att " jag vill träna ikväll innan jag bestämmer mig" så jag slog till;)

Därför blir det nu säsongsdebut för oss till helgen i Katlshamn. 1 m här kommer vi;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar