tisdag 8 mars 2011


Testat dessa idag!

Blev positivt överraskad av färgen. På bilderna är den rätt vanlig normalt brun, vilket definitivt skulle vara alldeles för mörkt för min sadel men dom matchade perfekt och är alltså i färgen som enligt Prestige heter Tobacco. För mig är den mörkare än Tobacco men ljusare än vanlig brun;)
Ja ni ser ju på bilderna;)

Det var absolut skönt att rida med då man kan sluta om hästen utan att känna av stiglädret. Red ena svängen med leggings och andra rundan utan och det var jättemycket bättre än att rida med vanliga om man var utan leggings. Dom nyps inte vilket jag tycker att vanliga har en tendens att göra;) kan sitta i hur jag rider också...

Negativt var att det var ett krux att fatta hur allt skulle sitta ihop. Saknade en utförlig instruktionsbok, kan också ligga i min kunskap om "tekniska" grejer;) men efter en del krux och upp och ned-vända stigläder samt felvända Stigbyglar fick jag ihop det.

Dom får helt klart godkänt! Kunde dock varit mjukare läder för det priset kan jag tycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar