torsdag 9 juni 2011

Duktig bebis-Sigge

Okej, han kanske inte är en bebis-bebis men lite bebis kan han väl få vara i alla fall:)

Tydligen funkar det inte att maila bilder till bloggen så får bli bildlöst...

Red iaf Sigge i ridhuset och började med att bara rida på stora mittvolten och verkligen hitta honom. Kändes riktigt bra emellanåt:) plockade sedan fram en bom som jag la mitt på medellinjen och galopperade över. Både i samma varv men också byte. Riktigt nöjd med dagens pass:)


Mindre roligt var väl när jag testade alla mina täcken och att typ inget passade. Utom amigo-Utetäcken. Innetäcket har jag inte hunnit testa ännu dock. Men i princip alla övriga sticker typ 1 dm av rumpan ut på. Han är inte så lång egentligen utan bara bred vilket tar upp mkt plats i täckena. Och mindre lär han ju inte bli... Blir till att lägga allt på annons:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar