söndag 5 juni 2011

Grejer

Var lite orolig över att mina grejer inte skulle passa. Har inte hunnit testa allt men lite grejer i alla fall. Testade  utetäckena  från Amigo och dom satt som en smäck. Benskydden passade också, inklusive dom nya bakskydden (Young Jump). Sadeln ligger bra. Och till och med bröstan och tränset gick på. Detta var jag mest orolig för. Tränset är bara storlek cob och det är inga problem med sidostyckena för dom är långa men nosgrimman däremot är liten som attan. Dock gick den runt!! Även om det är på yttersta hålet:P

När jag lagt på sadeln kom  jag på den lilla detaljen att en sadelgjord behövdes. Men den gick runt och var precis lagom:)

Invigde även mitt "nya" schabrak som jag fick i födelsedagspresent av Alva. Det är marinblått fråm Cristina Sport och har tre passpoiler. Två olika blåa och en vit. Och det var supersnyggt mot den gråa pälsen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar