onsdag 1 juni 2011

Kavaj

Alva och jag var i Fåglasång idag och spanade i hästaffären. Vi provade lite olika kavajer. På sikt behöver jag en ny. Inte akut men har det på min numera megalånga vill ha/ska ha-lista.

Testade JWs nya som är väldigt snygg och som man såg väldig smal ut i. Dock gillade jag inte materialet riktigt. Var lite likt frigolit i känslan. En Jädrigt snygg modell annars! Lagom lång och smidig.

Testade även denna kavaj från Kingsland.


Fanns i s som minsta storlek vilket var för stort. Men den var otroligt skön. Väldigt härligt material. Kändes nästan "svalt". dock var modellen inte helt hundra då den var lång och skulle förmodligen vara figursydd vilket innebar att man sim ryttare skulle ha en helt annan figur mot min. Dock kanske den skulle passat i en mindre storlek. Grymt skön iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar