måndag 13 juni 2011

Ikväll har jag tränat min första hoppträning med Sigge! Fick en reservplats för Mats Torstensson som hade träningar på vår gräsbana. Är ju inte så många träningar kvar så tänkte passa på. Så vi körde på med grästräning på tävlingshinder med häckar, vattenmatta, mur och kombination. Vi hoppade däremot inte så högt istället. Han tittade ingenting alls på några grejer och trampade på bra:)
Hoppa mig ur sadel kunde han också;)

Jag fick mycket bra tips och det är ju mina "vanliga" grejer att jobba på. Inte bli sp stark i innern och främst höger handen. Sen inte sitta ovan på hästen utan mer på och vara ett med hästapållen. Men mot slutet lyckades jag bra och det blev en hel annan ridning.

Jag är sååååå nöjd!!!:) duktig duktig duktig Sigge!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar