torsdag 18 augusti 2011

Bloggers fel

Blogger har verkligen inte velat samarbeta idag! Där av avsaknaden av uppdatering. Men ni fick i alla fall en bild med dagens strapatser. Den raka linjen ligger på 21 m och den böjda la jag bara ut så fick jag öva på att ta mig genom sväng och agera efter hand.

Red fram genom att i skritten rida över första bommen, skänkelvikning ut till spåret, volt med tagen bakdel runt bommen, över bommen på böjt spår, bakdelsvändning, över bommen på medellinjen, över första bommen på rakt spår, skänkelvikning, volt runt bom med tagen bakdel osv.

I traven och galoppen red jag på en stor volt för att sedan räta ut innan jag gick i i öppnan. I traven red jag allt i lättridning och i galoppen i lätt sits. Detta för att tvinga mig själv att trampa ned i stigbyglarna, hålla balansen utan att ha den i handen och för att bara ha det hela avslappnat.

Sedan rullade jag över bommarna några gånger. Varierade mellan 5 och 6. Han gör det så bra. Känns så enkelt för honom. Han är en duktig kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar