tisdag 16 augusti 2011

Vem tog min häst?!

När Sigge kom så var han sp himla lugn och vi var nästan överraskade över att han var så vuxen. Nu 2,5 månader senare tror jag någon snott den lugna och ställt dit en busig bebis;)

Han har blivit mycket busigare. Både i hantering och i Ridningen. Har ju åkt i backen en gång. Varit väldigt nääääära en gång;) igår fick jag en rodeotur i skogen emellanåt. Han ska göra lite som han vill inne i stallet och äta på ALLT. Idag skulle jag hämta i hagen och vad möts jag av? En häst i full gång med att brallan gärnet;)

Tror att hans rätta jag kommer fram mer och mer ju hemmastaddare han blir. Förväntade mig ju en tittig häst som har lite grejer för sig då det var så han beskrevs när jag köpte honom. Är i alla fall roligt att se förändringen.

Tror snart att det kommer en rejäl testperiod. 3 månader är ju den magiska gränsen;) loocking forvard;)

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag skulle behöva en mailadress till dig. MVH Tess, klintestamblogg@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Jag lockar forward till att se hans bus ;) han är den mest kreativa häst jag känner!

    SvaraRadera