måndag 29 augusti 2011

Drömma kan man ju

På min önskelista står just nu:

  • En tvåhästars B-kortslastbil. Gärna med en liten bodel och plats för minst tre passagerare.
                Ska man verklige drömma vill jag ha en med stort packutrymme och gärna med en     vattentank
                och slang så att man kan bada hästarna vid sin egen lastbil:) haha fast det är ju superlyx;)

Är ju lite knepigt när inte Alva och jag kan åka på tävlingar samtidigt. Både för att vi måste åka varannan gång/olika dagar hela tiden. Men också för att vi måste köra dubbelt så mycket och för att det är rätt tröttsamt att vara och tävla och att då åka två dagar istället för en blir ju dubbelt så "jobbigt". Dessutom hade  det ju varit toppen att kunna hjälpa varandra på tävlingar. Hade dessutom varit väldigt enkelt att åka på meeting vilket nu blir lite av ett projekt då någon måste passa den andra hästen hemmna och sånt. Så en tvåhästars lastbil på b-körkort kan gärna få parkeras utanför mitt hus. Ni kan lägga nyckeln i brevlådan:P

  • En sadel från Butet!
Red i en Butet när jag provred Sigge och det var den skönaste sadel jag någonsin ridit i. Blev så bortskämd på den lilla stunden... En gång i mitt liv ska jag köpa mig en Butet, en brun såklart! Ni som gärna vill ge mig en kan hänga in den i sadelkammaren:P

Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar