måndag 22 augusti 2011

Svar på kommentar del två: bloggar jag läser

Fick frågan om vilka bloggar jag läser och tja, det är en del;) (insåg att jag missat flera stycken så skrev bara till dom:)

Läser såklart Blt/sydöstrans blogg Ridsportbloggen där jag själv gästbloggar (precis som Alvis)
http://bltsydostran.se/blogg/ridsportbloggen
Bloggar av folk jag inte känner:
  • majimka.blogspot.com
  • sjacobsson.blogg.se
  • kristinaearg.se
  • internationalshowjumping.se
  • showjumper.se
  • tavlingsryttaren.se
  • ridochres.blogg.se
  • agnesjuliajohansson.blogg.se
Icke-hästrelaterade bloggar är:
Kenzas, Tyras och Stina-Lee

Sedan ströläser jag vissa bloggar ibland så som Pontus Lidsells och några till men inga jag följer "slaviskt". Gillar även Husbloggarna på Hippson som är väldigt välskrivna och bra:) Hästskötarbloggen och prylbloggen är favoriterna där även om jag kollar igenom alla oftast;)

Om ni har tips på fler bra bloggar får ni gärna lämna en kommentar:) Tror inte jag har glömt någon av mina favoriter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar