onsdag 24 augusti 2011

Mer om ridpasset


Ni fick ju upplägget på träningen i förra inlägget och här kommer lite mer om hur det gick:)

Sigge kändes väldigt fin i uppvärmningen i skritten men ju längre in i passet vi kom desto tyngre blev han i handen och släppte aldrig riktigt efter heller. Det kändes lite halvtråkigt. Men det som var väldigt bra var däremot att jag inte blev så frustrerad utan försökte jobba mig igenom det istället. Fick aldrig riktigt igenom det helt hundra. Men å andra sidan kan man ju inte vara på topp varje dag.

Sedan blev jag lite småirriterad för jag hittade inte sitsen idag. Jädra skiiiit. Kände mig sned som attan. Men ja. Så jag var väl inte helt hundra idag heller så vi passade väl bra ihop;) Som tur var fungerade jobbet med bomarna väldigt bra så det vägde upp lite!

Som tur är, så är han nedrans söt ändå:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar