måndag 29 augusti 2011

Svar på kommentar

Har fått ytterligare lite kommentarer som ska få svar:)

En var om Sigge har täcke på sig inomhus angående inlägger igår med bilden där hans täcke är för litet;) Och svaret är ja. Igår la jag på det för första gånge och han var lagom varm i morse. Dock väntar jag på ett bättre täcke att ha inne som kommer med mitt paket från Strömsbergs Gård. Det är ett tunt stallstäcke från Amigo:)

Den andra kommentaren var en uppmuntran om att det var kul med ett outfit-inlägg:) Jag tackar och bockar! Eftersom det faktiskt fick en positivt kommentar så kommer jag fortsätta med detta. Dock har jag ju inte en hel ridsportbutik att välja outfits i så kommer jag få köra det lite ibland när vi har något speciellt eller så:) Så länge jag inte har visat alla:)

Och tack till Linda som grattade efter 110 i Gärds:)

Är kuuuul med kommentarer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar